Mount & Blade: Warband PC
Zbierz własny oddział zaprawionych w bojach wojowników i dołącz do walki w krainie rozdartej przez niekończąca się wojnę. Poprowadź ludzi w bój, rozwijaj krainę i zdobądź ostateczną nagrodę: tron Calradii! Mount & Blade: Warband to samodzielny dodatek do gry, która sprowadziła na ekrany monitorów średniowieczne bitwy przy pomocy realistycznych starć kawalerii oraz szczegółowych systemów walki wręcz.