Mount & Blade: Warband - Napoleonic Wars
Napoleonic Wars to wieloosobowy dodatek do gry Mount & Blade: Warband, rozgrywający się podczas ostatnich lat wojen, jakie Cesarstwo Francuskie toczyło, próbując utrzymać dominującą pozycję w Europie Zachodniej na początku XIX wieku. Bierz udział w działaniach wojennych epoki napoleońskiej – uczestnicz w inwazji na Rosję lub walcz przeciwko Francuzom w pierwszym szeregu pod Waterloo! Stań po stronie jednej z pięciu europejskich potęg, wybieraj spośród ponad 330 wyjątkowych jednostek. Walcz na polach bitwy Europy w jednej z najlepiej odzwierciedlających epokę napoleońską gier wojennych!