MOTHERGUNSHIP
MOTHERGUNSHIP to gra twórców Tower of Guns, łącząca intensywność rozgrywki typu „bullet-hell” z gatunkiem FPS i zapewniająca największą liczbę opcji modyfikacji broni, jaka kiedykolwiek pojawiła się w grze komputerowej. Wyposaż się w potężny aż do przesady arsenał i pokonaj armię mechanicznych kosmitów, którzy podbili Ziemię. Twórz karabinowe monstra, których nikt nie mógłby unieść, graj ze znajomymi, walcz z gigantycznymi bossami i zmierz się z losowo generowanym światem, zbliżając się nieubłaganie do serca obcej floty z zamiarem zniszczenia statku MOTHERGUNSHIP! MONTAŻ Aby zniszczyć statek MOTHERGUNSHIP, będziesz potrzebować dostosowanego do własnych potrzeb zestawu narzędzi zagłady. Na szczęście dzięki najbardziej modularnemu systemowi konstrukcji uzbrojenia w grach komputerowych możesz stworzyć broń swoich marzeń. Chcesz mieć dwunastolufową giwerę wystrzeliwującą rakiety? A może wolisz strzelbę miotającą błyskawice? Jaki karabin nie wyglądałby lepiej dzięki turbinie Tesli? Do dzieła! Budowa zabójczego arsenału broni jest w twoich rękach! WALKA Zmierz się z potężnym przeciwnikiem w brutalnej, niekończącej się walce, której przetrwanie zależy do umiejętności szybkiego podejmowania decyzji. Unikaj setek pocisków w unikalnej rozgrywce stanowiącej połączenie FPS-a i strzelanki typu „bullet-hell”. Na każdym statku jest mnóstwo wrogich maszyn, zabójczych pułapek oraz groźnych bossów – wszystko to ma uniemożliwić ci uratowanie ludzkości. Nie daj nieprzyjacielowi tej satysfakcji.