MOTHERGUNSHIP: Tajna misja (DLC)
Komandor Hylas skrywa niezwykły sekret, ale byle komu go nie wyjawi. Wykaż się odwagą, inteligencją i charyzmą w serii trudnych misji, odblokowując specjalną broń i nowe treści. Czy kiedykolwiek zasłużysz, aby poznać SEKRET? Wzbogać rozgrywkę dzięki dodatkowej kampanii MOTHERGUNSHIP i odblokuj cztery nowe części broni: Liść Feliksa, Wielką giwerę, Sokoli Wzrok 3000-S i Monstrualne złącze.