Mortal Kombat 11
Kultowa seria Mortal Kombat powraca w najnowszej odsłonie lepsza niż kiedykolwiek. Rozbudowane na niespotykaną wcześniej skalę możliwości modyfikacji postaci pozwolą ci na szczegółową personalizację zawodników, czyniąc każdego z nich wyjątkowym. Nowy silnik graficzny, wyświetlający sceny, które rozsadzają mózg i przy których oczy wypadają z orbit, przybliży cię do walki tak blisko, że będziesz w stanie ją poczuć. Bazując na nowych oraz powracających klasycznych postaciach, seria Mortal Kombat oferuje najlepszy w swojej klasie, bogaty w cutscenki tryb fabularny oparty o trwającą ponad 25 lat epicką sagę.