Fujin
Bóg wiatru Fujin, wraz ze swym bratem Raidenem, służy starszym bogom jako obrońca Ziemskiego Wymiaru. Zawsze przystępny i promienny, wykazuje się niezwykłą biegłością w wydobywaniu z ludzi przyrodzonej im zdolności do czynienia dobra oraz inspirowaniu u nich heroicznych postaw, potrzebnych do pokonania nienawiści i tyranii. Fujin wierzy, że najlepsze dni Ziemskiego Wymiaru jeszcze nadejdą i walczy, by tak się stało.