MONOPOLY PLUS + MONOPOLY Madness
W zestawie: MONOPOLY PLUS Graj w klasyczną grę na zmieniającej się planszy! W trójwymiarowym mieście toczy się życie, które zmienia się wraz z rozgrywką. Jesteś właścicielem miniaturowego świata, który reaguje na twoje postępy i świętuje twoje osiągnięcia. Graj tak, jak lubisz – możesz zmieniać reguły i dostosowywać je do swojego stylu gry. MONOPOLY PLUS to nowe szaty klasycznej gry. MONOPOLY Madness Odkryj na nowo ulubioną przez wszystkich grę MONOPOLY, tym razem w nowej odsłonie, jakiej nigdy wcześniej nie widziałeś. W krótszych rundach w wyścigu po bogactwo ścigasz się z innymi graczami po chaotycznych ulicach Monopoly City, zbierasz surowce, kupujesz i rozbudowujesz nieruchomości, płatasz psikusy rywalom, unikając ich psot. To prawdziwe szaleństwo!