Minecraft: Deluxe Collection
TWÓRZ Zbuduj wszystko, co podpowie Ci wyobraźnia w bezkresnym świecie, który zmienia się w każdej rozgrywce. EKSPLORUJ Odkrywaj biomy, zasoby i moby, a przy tym wytwarzaj do woli w miarę przemierzania świata pełnego niespodzianek w najlepszej grze z otwartym światem. PRZETRWAJ Przeżyj niezapomniane przygody, podczas których zmierzysz się z tajemniczymi wrogami, zwiedzisz niesamowite miejsca i udasz się do niebezpiecznych wymiarów. GRAJ ZE ZNAJOMYMI Baw się przednio ze znajomymi, zarówno wtedy, gdy siedzicie na jednej kanapie i używacie podzielonego ekranu, jak i wtedy, gdy dzielą was kilometry i rozgrywacie grę międzyplatformową na konsolach, urządzeniach przenośnych i komputerach. Dołącz do milionów graczy z serwerów społeczności albo subskrybuj Realms Plus, aby grać z nawet 10 znajomymi na własnym serwerze prywatnym. DOŚWIADCZAJ WIĘCEJ Zgarnij opracowane przez twórców dodatki, ekscytujące światy i stylowe przedmioty kosmetyczne dostępne na Rynku gry Minecraft. Subskrybuj Przepustkę na Rynek (albo Realms Plus), aby uzyskać dostęp do ponad 150 światów, skórek, zestawów skórek i innych bonusów — odświeżanych co miesiąc. Kolekcja Deluxe oprócz gry Minecraft zawiera także następującą zawartość dodatkową: 1600 monet Minecoin; pięć map („Jeden blok na skyblocku”, „Narzędzia hakera”, „Kolekcja zwierzaków”, „Parkourowa spirala” i „Bed Wars: wersja oryginalna”); trzy zestawy skórek („Moby szpiegujące”, „Urocze nastolatki w stylu anime” i „Urocze skórki mobów”), jeden zestaw tekstur („Przejrzystość”), pięć przedmiotów do Kreatora postaci i trzy gesty. * Monety Minecoin możesz wydawać na epickie światy przygodowe, skórki i inną zawartość stworzoną z wyobraźnią przez twórców z Rynku gry Minecraft.