Microsoft Flight Simulator: Standard Edition
Microsoft Flight Simulator to kolejna generacja jednej z najbardziej lubianych serii symulacji. Lataj po niewiarygodnie realistycznym świecie wspaniałymi, bardzo szczegółowo odwzorowanymi statkami powietrznymi, od samolotów lekkich po szerokokadłubowe odrzutowce. Utwórz swój plan lotu i leć w dowolne miejsce na Ziemi. Ciesz się lataniem w dzień lub w nocy i staw czoła realistycznym, trudnym warunkom pogodowym.