METAL GEAR SURVIVE
METAL GEAR SURVIVE stanowi rozwinięcie skradanki METAL GEAR SOLID V, a jednocześnie wprowadza nowe elementy eksploracji i surwiwalu, dostarczając zupełnie nowych doznań. METAL GEAR SURVIVE to spin-off gry METAL GEAR SOLID V, której akcja rozgrywa się w dziwnym, alternatywnym uniwersum. Stwórz swoją postać i naucz się, jak przetrwać. Zbieraj zasoby, twórz własną broń, zbuduj bazę i eksploruj nieznane tereny, jednocześnie rozwijając umiejętności surwiwalowe, niezbędne w tym wrogim środowisku. W trybie CO-OP możesz stworzyć zespół składający się z czterech graczy, a następnie infiltrować i bronić terenu przed hordami stworów. Rozmieść fortyfikacje i broń obronną w strategiczny sposób, aby zapewnić sobie przewagę nad wrogami, którzy przez cały czas rosną w siłę. Praca zespołowa i zaradność mają kluczowe znaczenie w dynamicznych misjach co-op. *Gra wymaga połączenia internetowego.