METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER
Zawartość dodatkowa ・Strój: White Tuxedo *Zawartość również dostępna w toku postępów w grze. Początek wszystkiego. Remake METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER z 2004 roku – opowiadający tę samą, zapierającą dech historię i przedstawiającą znany, pasjonujący świat w nowej oprawie graficznej oraz z dźwiękiem 3D, pogłębiającymi atmosferę dżungli. Sprawdź się w doszlifowanej do granic survivalowej skradance. Wszystko, co kochasz – i więcej Fabuła, postaci, gra aktorska, rozgrywka i muzyka, które czyniły oryginał tak wybitnym, powracają – odtworzone z myślą o współczesnych konsolach. Przeskok technologiczny nadaje znanym scenom nowe życie i rekonstruuje każdy zakamarek świata gry. Przejmujący realizm System obrażeń odnoszonych w walce został rozbudowany o zużycie umundurowania Snake’a, a także odwzorowywane w czasie rzeczywistym siniaki i rany postrzałowe. Urazy zostawiają na ciele Snake’a trwałe ślady, składając się na unikalną opowieść o zmaganiach każdego gracza. Niewiarygodna immersja rozgrywki Gracze mogą skorzystać z nowego, uwspółcześnionego modelu sterowania. To intuicyjne rozwiązanie pozwala maksymalnie skupić się na grze i w pełni przeżywać emocje, jakie daje survivalowa skradanka. Dostępny pozostaje też klasyczny schemat sterowania, dokładniej odwzorowujący wrażenia znane z pierwowzoru. Dodatkowe tryby gry: *Premiera FOX HUNT jest planowana na jesień 2025 r. *Wszelka pozostała zawartość dodatkowa będzie dostępna w dniu premiery. Zawartość dodatkowa będzie dostępna dla użytkowników wczesnego dostępu przez cały okres jego trwania. ・SNAKE VS BOMBERMAN Przejmij kontrolę nad Snake’em i zmierz się z Bombermanem w tym specjalnym trybie pobocznym. Wysadzaj ich na każdym poziomie! ・FOX HUNT Zupełnie nowy, sieciowy tryb wieloosobowy, osadzony w świecie głównej fabuły. W tym nowym trybie będziesz polegać na skradaniu się i elementach survivalu, biorąc udział w ekscytującej, trzymającej w napięciu rozgrywce w chowanego. ・Secret Theater Znajduj noszone sekretnie przez wrogich żołnierzy szpule z taśmą 8 mm, aby odblokować komediowe ujęcia niektórych scen. Znajdziesz sceny zarówno z oryginalnego trybu Secret Theater, jak i zupełnie nowo powstałe nagrania *Tryb Secret Theater zostanie odblokowany po ukończeniu gry. *Pojemniki z filmem fotograficznym można zbierać podczas pierwszego przejścia gry. ・GUY SAVAGE Δ *Tryb GUY SAVAGE Δ zostanie odblokowany po ukończeniu gry. *Dostępna jest także wersja Digital Deluxe Edition gry, dostępna na osobnej stronie. Warto mieć to na uwadze, by uniknąć przypadkowego podwójnego zakupu.