Uniform: White Tuxedo
Zakup wersji METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER w przedsprzedaży będzie zapewniać następującą zawartość dodatkową: Zawartość dodatkowa ・Strój: White Tuxedo *Zawartość również dostępna w toku postępów w grze.