Medieval Dynasty - Complete Edition
Medieval Dynasty - Complete Edition oferuje pełne wrażenia z życia w średniowiecznym świecie. Zbuduj dom, stwórz osadę i zadbaj o swoje dziedzictwo. Wzbogać grę roślinami oraz dodatkowymi ozdobami z DLC „Echoes of Nature” i obserwuj piękno przyrody. Exquisite Pack DLC wprowadza kolekcję przedmiotów dla graczy poszukujących bardziej eleganckiego wyglądu dla swojej postaci i wioski. Wszystko, czego potrzebujesz do założenia dynastii, otrzymujesz teraz w jednym pakiecie.