Medieval Dynasty - Exquisite Pack
Wyróżnij się z Exquisite Pack DLC Exquisite Pack DLC wprowadza kolekcję przedmiotów dla graczy poszukujących bardziej eleganckiego wyglądu dla swojej postaci i wioski. Dodatek ten zawiera zestaw unikalnych fryzur, stylową odzież oraz ponad tuzin nowych wzorów herbów. Elementy te zostały zaprojektowane tak, by nadać grze wyjątkowy, dopracowany i pełen klasy charakter. Kluczowe cechy DLC koncentruje się na elementach kosmetycznych nadających prestiżu. Pozwala graczom stworzyć wizerunek, który odzwierciedla status ich postaci w świecie gry. Eleganckie stroje: Odkryj nowe, dopracowane zestawy ubrań zarówno dla postaci męskich, jak i żeńskich. * Wariant I: Głównym elementem jest olśniewająca suknia z bogatymi zdobieniami i wykończeniami. Stylizacja uzupełniona jest eleganckimi butami oraz zestawem biżuterii, które nadają całości wdzięku i finezji. * Wariant II: Podstawą stroju są starannie uszyte koszula i spodnie z ozdobnymi wykończeniami. Całość dopełnia szeroki skórzany pas, pasujące buty oraz biżuteria podkreślająca status postaci. Ta odzież została zaprojektowana z dbałością o szczegóły, aby była godną reprezentacją pozycji dowódcy średniowiecznej osady. Wyśmienity miecz: Dodaj do swojej kolekcji równie piękną, co zabójczą broń. Ten nowy miecz łączy mistrzowskie rzemiosło z kunsztownym zdobnictwem, stając się prawdziwym symbolem siły tego, kto go dzierży. Unikalne fryzury: Wybierz spośród różnorodnych fryzur: od swobodnych, naturalnych cięć po misterne upięcia wymagające czasu i precyzji. Czujesz że wciąż czegoś brakuje? Zmień swój wygląd dodając szykowne wąsy! Teraz możesz jeszcze lepiej wyrazić osobowość swojej postaci. DLC dodaje do gry 4 nowe fryzury i nowy zarost. Nowe herby: Ostatnim dodatkiem jest wprowadzenie 13 nowych symboli herbów, które pozwolą jeszcze lepiej spersonalizować wygląd wioski. Wśród dostępnych motywów znajdują się między innymi: symbol nieustraszonego jeźdźca, motywy kwiatów w pełnym rozkwicie i wiele innych! Jak to działa DLC będzie dostępny od razu po jego zakupie. Nowa zawartość (ubrania) pojawią się u kupców po upłynięciu jednego sezonu od załadowania gry. Grając w trybie multiplayer, każdy z graczy będzie miał dostęp do dodatkowej zawartości, pod warunkiem, że host sesji posiada DLC.