Medieval Dynasty - Echoes of Nature
Rozbuduj swój świat z nowym DLC – Echoes of Nature Dodatek DLC „Echoes of Nature” wprowadza szereg opcji dekoracji zewnętrznych, skupiając się na elementach natury i zmianach następujących w różnych porach roku. Pojawiają się nowe rodzaje drzew, krzewów, żywopłotów i kamiennych ozdób, które można umieścić w otoczeniu. Nowe elementy wtapiają się w krajobraz i nadają przestrzeni harmonijny kształt. Twórz spokojne zakątki obejmujące ciągnące się wzdłuż ścieżki żywopłoty, niewielką sadzawkę schowaną pomiędzy skałami i tęsknie wypatrujące światła poranka krzaki dzikiej róży. Możesz również niczego nie zmieniać, obserwując żółknące jesienią liście kasztanowca i zimozielone drzewa, które nie lękają się śniegu. Zmiany są powolne, ale nic nigdy nie pozostaje takie samo. Wybierz sadzonki, kup je u handlarza, a następnie zasadź tam, gdzie masz na to ochotę. Otoczenie stopniowo zacznie przybierać zupełnie inny charakter. Charakterystyka Nowe drzewa i krzewy Wzbogać swój obszar zewnętrzny, umieszczając tam rozmaite rośliny. Do wyboru masz wytrzymałe drzewa zimozielone, które przez cały rok zachowują liście, kwitnące dzikie róże, majestatyczne kasztanowce oraz urocze krzewy z żółtymi kwiatami. Dzięki nim twoje tereny zielone rozkwitną kolorami i życiem. Sezonowe zmiany Wszystkie rośliny i naturalne ozdoby podlegają zmieniającym się porom roku. Obserwuj krzewy kwitnące wiosną, rozrastające się latem, zmieniające kolor liści jesienią i skute lodem podczas zimy. Wraz z upływem czasu twój ogród ulega zmianom będącym echem piękna i rytmu świata przyrody. Nowe elementy ozdobne Balansująca skała wprowadza spokój, a skalna sadzawka w prosty sposób wzbogaca przestrzeń o dodatkową dynamikę i tekstury. To ledwie nieliczne przykłady spośród mnóstwa innych naturalnych elementów, które pomogą ci ukształtować swój ogród i uczynić z niego miejsce pasujące do swoich oczekiwań i stylu. Jak to działa Założenie nowego ogrodu jeszcze nigdy nie było prostsze, a także bardziej wciągające. Odwiedź pobliskiego handlarza, kup sadzonki, a następnie zasadź je w dowolnym miejscu w swoim otoczeniu. Umieść drzewa tak, aby zapewniały cień na zacisznej ławce. Wykorzystaj żywopłoty, aby tworzyć misterne ogrodowe labirynty, albo usiej swoją ziemię kwitnącymi krzewami, dodając kolorytu wszędzie tam, gdzie jest najbardziej potrzebny. Dodatek DLC zawiera naturalne elementy, takie jak skały, sadzawki i rośliny, zapewniając więcej narzędzi umożliwiających zaprojektowanie ogrodu, który będzie pasować do przestrzeni i twoich upodobań. Nowe dodatki oferują mnóstwo możliwości, poczynając od uporządkowanych struktur po bardziej organiczny wygląd.