Mech Mechanic Simulator
Przyszłość należy do mechów… Co się stanie, gdy samochody odejdą w zapomnienie? Zastąpią je gigantyczne roboty! Potężne, niszczycielskie i silne. Używane w sportach i na wojnie, dla Ciebie są maszynkami do zarabiania pieniędzy. Wciel się w rolę mechanika mechów i stwórz własny warsztat. Rozmontowuj, naprawiaj i ulepszaj gigantyczne roboty. Każdy mech ma swoje wyjątkowe przeznaczenie, a ty jako mechanik mechów będziesz nie tylko diagnozować, naprawiać i wymieniać części, ale także malować, aktualizować i przystosowywać mechy do ich nowych celów. Nawet najlepszy mechanik nie jest w stanie naprawić niektórych elementów. Rób, co się da z tym, co masz, a jeśli znajdziesz elementy, które do niczego się nie nadają… zdemontuj je i zamów nowe. Jeśli nie lubisz marnotrawstwa, dobrze trafiłeś! Mech Mechanic Simulator umożliwia ci regenerowanie i odświeżanie części. To twoja decyzja: sprzedaj, przetop lub przywróć do stanu używalności. Zdobądź szacunek wśród innych korporacji i uzyskaj dostęp do bardziej złożonych maszyn. Ale uważaj, to nie takie proste. Czeka cię sporo wydatków. Surowce i sprzęt nie są tanie, części szybko tracą na jakości, a klienci mają wysokie wymagania. Jeśli nie chcesz wypaść z obiegu, musisz też ulepszać swój warsztat. Czy uda ci się utrzymać dobrą reputację? Zostań specjalistą w swojej dziedzinie i stań do rywalizacji z najpotężniejszymi korporacjami. O co będziecie rywalizować? O to kto wyprodukuje najnowocześniejszego, najbardziej zaawansowanego mecha!