Maximum Entertainment Horror Bundle
Pakiet Horror Zanurz się w przerażającą kolekcję trzech trzymających w napięciu gier horroru z Pakietem Horror. Rozwiązuj zagadki, staw czoła przerażającym stworzeniom i przetrwaj niewyobrażalne. Ten pakiet zawiera: Fobia - St. Dinfna Hotel Wejdź do rozpadających się sal Hotelu St. Dinfna, gdzie amatorski dziennikarz Roberto Leite Lopes bada zjawiska paranormalne i odkrywa kamerę, która ujawnia różne linie czasowe. Rozwiązuj zagadki i szukaj zapasów w tej grze horroru z perspektywy pierwszej osoby, napędzanej przez Unreal Engine. In Sound Mind Przemierzaj serię niepokojących wspomnień w tym psychologicznym horrorze. Odkrywaj ofiary narażone na eksperymentalną substancję chemiczną i staw czoła przerażającym horrorom oraz unikalnym walkom z bossami. Ciesz się świeżym doświadczeniem horroru od twórców Nightmare House 2 z niepokojącą ścieżką dźwiękową autorstwa The Living Tombstone. Remothered: Broken Porcelain Odkrywaj mroczne tajemnice Ashmann Inn w tej grze survival horror. Wykorzystuj skradanie się, rozwiązuj trudne zagadki i zanurz się w pełną napięcia psychologiczną fabułę z filmami w czasie rzeczywistym. Idealny punkt wejścia dla nowych fanów i kontynuacja dla weteranów serii.