MARVEL VS. CAPCOM: INFINITE
Użytkownicy konsol Xbox One i urządzeń z systemem Windows 10 mogą wspólnie zagrać w tę grę online. Nie jest to możliwe w przypadku użytkowników innych platform. Epickie starcie dwóch legendarnych uniwersów powraca w Marvel vs. Capcom: Infinite, kolejnej odsłonie kultowej serii gier akcji w walką w roli głównej. W wyniku niezwykłego zderzenia uniwersów Marvel i Capcom bohaterowie łączą swoje siły w pełnej akcji rozgrywce w trybie „gracz kontra gracz”. Ultron Sigma zamierza systematycznie unicestwić wszystkie przejawy biologicznego życia. Bohaterowie muszą otrząsnąć się po pierwszym szoku, stworzyć nowe sojusze i wspólnie stawić czoła wielkiemu zagrożeniu. Ich jedyną nadzieją są wszechpotężne Kamienie Nieskończoności.