Marvel vs. Capcom: Infinite - Chris Classic Costume
Chris Redfield jest obecnie jednym z najbardziej uznanych ekspertów od broni biologicznej. Głównie ze względu na swoje doświadczenie w zwalczaniu tej broni na całym świecie. Jednak on też musiał od czegoś zacząć. Nosił wtedy kostium podobny do tego.