Marvel vs. Capcom: Infinite - Dante Nephilim Costume
Ten strój nawiązuje do wersji Dantego z alternatywnej rzeczywistości, w której bohater występuje jako hybryda anioła i demona znana pod nazwą „Nephilim”.