Marvel: Strażnicy Galaktyki
Cyfrowy dodatek do pobrania: – Strój Społecznego Lorda dla Star-Lorda (wczesny dostęp) Odpal odrzutówki Star-Lorda i rusz w szaloną podróż przez kosmos w tej trzecioosobowej przygodowej grze akcji będącej zupełnie nową odsłoną przygód Strażników Galaktyki Marvela. Z nieprzewidywalnymi Strażnikami u boku bierz udział w kolejnych wybuchowych potyczkach, w których nowe i znane postacie Marvela uwikłane w galaktyczny konflikt walczą o losy wszechświata. Dasz radę. Chyba. PRZEJMIJ INICJATYWĘ Wciel się w Star-Lorda i poprowadź Strażników podczas walki i poza nią. ZUPEŁNIE NOWA OPOWIEŚĆ Staw czoła wyzwolonemu przez siebie kosmicznemu zagrożeniu w tej zupełnie nowej odsłonie Strażników Galaktyki. STWÓRZ RODZINĘ Zmień bandę wyjętych spod prawa wyrzutków w legendarnych bohaterów podczas szalonej wyprawy przez kosmos.