„Marvel: Strażnicy Galaktyki” – strój Miejskiego Lorda
Kup Cyfrową Edycję Deluxe gry „Marvel: Strażnicy Galaktyki”, a otrzymasz wczesny dostęp do stroju Miejskiego Lorda dla Star-Lorda. Idealny wybór, gdy chcesz być na bieżąco z międzygalaktycznymi modowymi trendami Knowhere.