Marvel: Strażnicy Galaktyki + Marvel’s Avengers
MARVEL: STRAŻNICY GALAKTYKI: Odpal silniki i rusz w szaloną podróż przez kosmos w zupełnie nowej odsłonie przygód Strażników Galaktyki Marvela. W tej trzecioosobowej przygodowej grze akcji wcielasz się w Star-Lorda, który dzięki swojemu śmiałemu, choć wątpliwemu przywództwu zdołał nakłonić do współpracy dziwaczną ekipę nieoczekiwanych bohaterów. Jakiś palant (na pewno nie ty) zapoczątkował serię katastrofalnych wydarzeń i tylko ty możesz utrzymać nieprzewidywalnych Strażników razem na tyle długo, by powstrzymać całkowity międzyplanetarny krach. Używaj pistoletów żywiołów, zespołowych ataków czy napędzanych odrzutowymi butami kopnięć – wykorzystuj wszystkie możliwości. Jeśli myślisz, że wszystko pójdzie zgodnie z planem, to czeka cię mnóstwo niespodzianek, a konsekwencje twoich działań sprawią, że Strażnicy będą musieli mieć się na baczności. Dzięki oryginalnej fabule gry „Marvel: Strażnicy Galaktyki” napotkasz nowe potężne istoty i wyjątkowe wersje znanych postaci uwikłane w walkę o losy galaktyki. Nadszedł czas, by pokazać wszechświatowi, na co cię stać. Dasz radę. Chyba. MARVEL’S AVENGERS: „Marvel’s Avengers” to epicka trzecioosobowa gra superbohaterska, łącząca oryginalną, filmową fabułę z rozgrywką dla jednego gracza i wielu graczy w trybie współpracy. Całość przekłada się na niepowtarzalne wrażenia z udziałem superbohaterów. Świat „Marvel’s Avengers” wciąż się rozrasta o nowe tryby gry, wydarzenia, operacje i dodatki, wypełniające to oryginalne uniwersum i zapewniające więcej niż 25 godzin zawartości w kampanii dla jednego gracza w ramach ciągłej, oryginalnej fabuły. Rozpocznij kampanię „Ponowne zgromadzenie” i śledź historię Kamali Khan podczas jej wyprawy mającej na celu zjednoczenie Avengersów przeciwko narastającemu globalnemu zagrożeniu ze strony AIM. Kontynuuj ekscytującą fabułę w „Operacji: AIM na celowniku”, w której poznasz Kate Bishop i odkryjesz ściśle tajny projekt AIM, mający na celu wywołanie kataklizmu. Podążaj ścieżką podróży w czasie w „Operacji: Niedoskonała przyszłość” jako Hawkeye i przemierzaj pustkowia Ziemi przyszłości, szukając sposobu na zmianę przebiegu czasu. Teraz możesz też rozegrać dodatek „Wojna o Wakandę” z udziałem króla T’Challi i Czarnej Pantery oraz ruszać do zaawansowanej technologicznie krainy Wakanda, która została oblężona przez Klawa i AIM. Do dyspozycji masz 9 grywalnych bohaterów, a więc możesz natychmiast rozpocząć superbohaterską akcję ze swoich marzeń.