Mars Survivor
Po katastrofie asteroidowej twój statek kosmiczny rozbija się na dzikim obszarze Marsa. Odkrywaj tajemnice planety, opracuj plan ucieczki i zbuduj schronienie, aby się chronić! Wyruszaj na niebezpieczne wyprawy, by zbierać informacje i zasoby. Walcz z hordami obcych stworzeń i ratuj innych ocalałych. Wykorzystaj ich umiejętności i wiedzę, by bronić swojej bazy przed ogromnym atakiem wroga! Funkcje: - Pokonuj wyzwania Marsa - Odkrywaj sekrety planety i znajduj ukryte materiały - Zbuduj schronienie i chroń się przed surowym środowiskiem Marsa! - Broń się przed inwazjami obcych i poznaj tajemnice stworzeń z Marsa! - Zbieraj tlen i niezbędne materiały z starych statków kosmicznych, aby przetrwać - Opracuj strategię ucieczki i zapewnij sobie powrót na Ziemię! - Otwieraj epickie skrzynie z łupami, by wymieniać lub ulepszać swój ekwipunek Zostań ostatnim ocalałym na Marsie, przemierzaj dzikie tereny i udowodnij swoje umiejętności przetrwania!