Mars Survivor & West Escape
Dwa światy, dwie desperackie walki o przetrwanie—teraz w jednym wybuchowym pakiecie. Wyrusz z rdzawych piasków Marsa na surową granicę Dzikiego Zachodu, zbieraj zapasy, ulepszaj sprzęt i stawiaj czoła kosmicznemu zagrożeniu na każdym kroku! Mars Survivor – Po katastrofie asteroidowej twój statek rozbija się na pustkowiu Marsa. Odkryj tajemnice planety, zaplanuj ucieczkę i zbuduj schronienie! Wyruszaj na niebezpieczne wyprawy po surowce i informacje, odpieraj hordy obcych stworzeń i ratuj innych ocalałych. Wykorzystaj ich umiejętności, by obronić bazę przed potężnym atakiem wroga! West Escape – Jako zbieg zdesperowany, by znów spotkać swoją utraconą miłość, musisz zbierać złom, ulepszać ekwipunek i mierzyć się z bezlitosnymi pozaziemskimi zagrożeniami. Szybka walka trzyma cię w gotowości—unikaj śmiertelnych ciosów i kontratakuj rewolwerami, strzelbami i inną bronią. Każda potyczka i ulepszenie przybliża cię do wolności i ostatecznego starcia w tej wybuchowej mieszance westernowego brudu i akcji sci‑fi.