Layers of Fear (2023)
Layers of Fear to sposób na definitywne doświadczenie nagradzanej serii horrorów autorstwa Bloober Team. Stworzona przy użyciu silnika Unreal Engine 5, łączy w sobie obie części serii i dostępne dodatki, uzupełniając historię malarza i aktora o zupełnie nowe rozdziały i nadając im nowego kontekstu historią pisarki. W skład odświeżonej antologii wchodzą: Layers of Fear – wejdź ponownie do niszczejącej wiktoriańskiej willi i poznaj historię udręczonego malarza pracującego nad swoim magnum opus. Layers of Fear: Inheritance – wciel się w córkę malarza, odwiedzającą swój dom po latach. Zanurz się w wypełnione strachem i winą dziecięcę wspomnienia bohaterki i poznaj istotę szaleństwa dręczącego kolejne pokolenia. The Final Note - doświadcz upadku rodziny malarza z nieznanego dotąd punktu widzenia – jego żony. Poznaj szczegóły rodzinnej tragedii, by spojrzeć na historię artysty z nowej perspektywy. Layers of Fear 2 – wciel się w aktora, podróżującego luksusowym liniowcem oceanicznym. Zagraj rolę życia i odkryj jak zwodne mogą być granice między scenicznym występem i rzeczywistością. The Final Prologue - stań po drugiej stronie kamery i wciel się w reżysera, który stara się uratować swoje dzieło. Poznaj historię ambicji, która prowadzi do chaosu i rozpaczy. The Lighthouse – wciel się w pisarkę, której historia spaja wątki serii i nadaje im nowego znaczenia. Przemierzaj korytarze opuszczonej latarni morskiej, poznaj prawdę stojącą za każdą z opowiedzianych historii.