Jurassic World Evolution 3: zestaw Odrodzenie
Nowa epoka rodzi się w zestawie Odrodzenie do Jurassic World Evolution 3. Zawiera on uznaną przez krytyków podstawową grę, nową, rozbudowaną kampanię fabularną w bogatym rozszerzeniu Odrodzenie do Jurassic World Evolution 3, a także pełen dinozaurów pakiet ulepszeń Deluxe. Jurassic World Evolution 3 W kolejnej odsłonie nagradzanej serii – Jurassic World Evolution 3 – budujesz i prowadzisz własny park Jurassic World. Pomóż naturze znaleźć jakiś sposób. Syntetyzuj, hoduj i pielęgnuj prehistoryczne gatunki. Zarządzaj każdym gatunkiem i pozwól mu się rozwijać. Pomagaj dinozaurom rozmnażać się i przekazywać geny następnym pokoleniom. Stwórz niesamowite siedliska, w których twoje dinozaury będą prosperować. Buduj ekscytujące atrakcje, które zachwycą gości. Zapanuj nad sytuacją, gdy nadejdzie nieuchronna katastrofa. Rozszerzenie Odrodzenie Zanurz się w fabułę, która poszerza grę o nowe wątki zaczerpnięte z dramatycznych wydarzeń filmu Jurassic World: Odrodzenie. Przejmij kontrolę nad trzema ściśle tajnymi lokalizacjami i stań twarzą w twarz z czterema nowymi dinozaurami, w tym z przerażającym distortusem rexem! Korzystaj z nowych funkcji rozgrywki takich jak cechy eksperymentalne, woliery otwarte i zasilanie geotermalne oraz rozbuduj swoje placówki badawcze dzięki setkom dodatkowych elementów scenerii i ponad 35 nowym schematom. Pakiet ulepszeń Deluxe Jurassic World Evolution 3: Pakiet ulepszeń Deluxe zawiera dodatkowo cztery spektakularne prehistoryczne gatunki żyjące w rodzinach – z wariantami samców, samic i młodych, a także dodatkową skórkę mozazaura, wyjątkową scenerię hrabstwa Clark oraz trzy skórki quadów dla zespołu konserwacyjnego.