Jurassic World Evolution 3: Mokradła
Zanurz się w świat mokradeł i odkryj trzy fantastyczne rodziny dinozaurów oraz kolekcję bagiennych elementów scenerii w dodatku Jurassic World Evolution 3: Pakiet mokradeł. Oczaruj gości groźnym irritatorem, czającym się austroraptorem i szybkim hipsylofodonem. Każdy gatunek ma własną, fascynującą jednostkę rodzinną. Twórz mgliste, nadwodne wybiegi dzięki setkom elementów scenerii i trzynastu gotowym schematom. Znajdziesz wśród nich hangary na łodzie, zardzewiałe chaty i drewniane pomosty – wszystkie inspirowane mokradłami i bagnami. Powitaj prehistoryczne gatunki: Irritator Groźny, półwodny spinozaur z wczesnej kredy. Smukła, trójkątna czaszka, unikalne rozmieszczenie nozdrzy i ostre zęby czynią z niego wszechstronnego drapieżnika. Świetnie radzi sobie zarówno z łowieniem ryb w głębokich wodach, jak i polowaniem na dinozaury na lądzie. Pełna rodzina irritatora zachwyci gości parku wyraźnymi dymorficznymi wzorami i bogatym ubarwieniem. Austroraptor Większy krewny welociraptora – mięsożerca z późnej kredy o szczególnym upodobaniu do ryb. Szczęki przystosowane do chwytania zdobyczy wodnej sprawiają, że dinozaur chętnie gromadzi się przy podajnikach ryb. Austroraptor poluje też na żywą zwierzynę na lądzie, co czyni go idealnym mieszkańcem wybiegów urządzonych na mokradłach. Hipsylofodon Lekki, szybki roślinożerca z wczesnej kredy, który preferował ciepłe, bagniste środowiska. Te dwunożne, stadne stworzenia z charakterystycznym ostrym grzebieniem używały mocnych dziobów do rozdrabniania nisko rosnących roślin, więc doskonale odnajdują się na wybiegach z bujną roślinnością. Sceneria inspirowana mokradłami Twórz bujne, otwarte przestrzenie lub gęste, spowite mgłą bagna dzięki szerokiej gamie elementów scenerii i trzynastu nowym schematom. Wykorzystaj unikatowe elementy: zbuduj drewniane molo, wokół którego irritator może pływać, stwórz podajnik ryb w kształcie zatopionej łodzi dla austroraptora lub rozświetl wybieg hipsylofodona ciepłym blaskiem latarni. Stwórz klimatyczne środowisko dla gości, ozdabiając park zardzewiałymi grillami, lampami owadobójczymi i elementami budowlanymi inspirowanymi prowizorycznymi chatkami. Wszystko to znajdziesz w dodatku Jurassic World Evolution 3: Pakiet mokradeł.