Jurassic World Evolution 2: wydanie Deluxe zawiera pięć niesamowitych prehistorycznych zwierząt, w tym zupełnie nowe pływające i latające gady, sześć wyjątkowych znaków na budynki i trzy skórki do pojazdów inspirowane Grupą ds. Ochrony Dinozaurów, z których można korzystać, dowodząc zespołem strażników, zespołem przechwytującym lub mobilną jednostką weterynaryjną w trybie wyzwania oraz trybie piaskownicy. Kup edycję Deluxe, aby odblokować poniższe gatunki: - Geosternbergia - Attenborozaur - Pachyrinozaur - Huajangozaur - Megalozaur Jurassic World Evolution 2 to długo oczekiwana kontynuacja przełomowej symulacji zarządzania firmy Frontier z 2018 roku, Jurassic World Evolution, oferująca zupełnie nową kampanię fabularną z postaciami, którym głosu użyczyli członkowie obsady filmów z serii Jurassic World, ekscytującymi nowymi funkcjami, czterema wciągającymi trybami gry i rozszerzoną listą majestatycznych dinozaurów. Oryginalna historia w jurajskim świecie Wciel się w rolę nadzorcy parku i opanuj zarządzanie nim do perfekcji w trybie kampanii będącej fascynującą i oryginalną historią, której akcja rozgrywa się po wstrząsających wydarzeniach znanych z Jurassic World: Upadłe królestwo. Współpracuj z kultowymi postaciami z filmów, w tym dr. Ianem Malcolmem (któremu w angielskiej wersji językowej głosu użycza Jeff Goldblum) i Claire Dearing (Bryce Dallas Howard), i przewódź staraniom na rzecz kontrolowania, ochrony i wyłapywania dzikich dinozaurów, które sieją zamęt w całych Stanach Zjednoczonych. Stwórz własny jurajski świat Przejmij kontrolę dzięki zaawansowanym narzędziom do zarządzania i kreatywnym opcjom. Zbuduj szereg możliwych do spersonalizowania budynków i zatrudnij nowych naukowców, a także ukształtuj swój park tak, aby spełniał potrzeby zarówno gości, jak i dinozaurów. Uwolnij swoją kreatywność w trybie piaskownicy lub sprawdź swoje umiejętności w trybie wyzwań, radząc sobie z różnymi klęskami żywiołowymi w różnych lokalizacjach. Poznaj teorię chaosu Odtwórz najważniejsze sceny ze swoich ulubionych filmów – ale w nieco zmienionych wersjach. Poznaj hipotetyczne scenariusze oparte na kultowych filmach Jurassic World i Jurassic Park rozgrywające się w dobrze znanych lokacjach ze wszystkich pięciu części cyklu. Zanurz się w świecie Jurassic World i obserwuj rozwój wydarzeń po przejęciu kontroli. Odkryj majestatyczne dinozaury Jurassic World Evolution 2 to ponad 75 różnych prehistorycznych gatunków, w tym niezwykle wyczekiwane gady latające i morskie. Zwierzęta te zdają się być żywe jak nigdy dotąd, gdy zdobywają terytoria, walczą o dominację i inteligentnie reagują na otaczający je świat. Wykorzystuj bioinżynierię, aby zmieniać dinozaury za pomocą nowych, odważnych kolorów, i modyfikuj ich geny, aby odblokowywać różne cechy.