It's Kooky
Czarno-białe obrazki w stylu doodle to wymagająca gra. Czy meduzy noszą buty? Znajdź na mapie doodli postacie i obiekty, które w rzeczywistości się nie łączą. Pośpiesz się! Zegar tyka. Im dalej w las Więcej poziomów zostanie odblokowanych po zebraniu wymaganych punktów. Będzie coraz trudniej, bo czas goni i masz coraz więcej głupich postaci do znalezienia.