It's Kooky + Cyber Protocol
It's Kooky Czy meduzy noszą buty? Te i inne pytania zadasz sobie oglądając czarno-białe obrazki na które składa się It's Kooky. Znajdź postacie i obiekty na mapie bazgrołów, które nie pasują do reszty. Pośpiesz się! Zegar tyka. ____________ Cyber Protocol Wszystkie procesy życiowe androida G0X6 zostały wyłączone. Jedynym sposobem na sprowadzenie go z powrotem jest zhakowanie jego systemu bezpieczeństwa i ręczne uruchomienie protokołu przywracania. Ale to jeden haczyk… Do tej pory nawet największe korporacje nie podołały temu wyzwaniu. Czy możesz uratować swojego przyjaciela i udowodnić, że jesteś najlepszym hakerem w tym mieście bezprawia? Cyber ​​​​Protocol to zręcznościowa gra logiczna osadzona w scenariuszu Cyberpunk z mocną i dynamiczną rozgrywką. Jeśli chcesz sprawdzić swoje umiejętności logiczne i refleks, kochasz styl retro i dobrą, energetyczną muzykę, po prostu chwyć za gamepada.