Cyber Protocol
Wszystkie procesy życiowe androida G0X6 zostały wyłączone. Jedynym sposobem na przywrócenie go do życia jest włamanie się do jego systemu bezpieczeństwa i ręczne uruchomienie protokołu odzyskiwania. Ale jest jeden problem... Do tej pory nawet największe korporacje nie sprostały temu wyzwaniu. Czy jesteś w stanie uratować swojego przyjaciela i udowodnić, że jesteś najlepszym hakerem w tym bezprawnym mieście? Cyber Protocol to zręcznościowa gra logiczna osadzona w scenariuszu cyberpunkowym z mocną i dynamiczną rozgrywką. Jeśli chcesz sprawdzić swoje umiejętności logiczne i refleks, kochasz styl retro i dobrą, energetyczną muzykę, po prostu chwyć za gamepad. Czego możesz się spodziewać? WCIĄGAJĄCA ROZGRYWKA Szybkie tempo, trudna i zabawna rozgrywka. Trzeba będzie dokładnie zaplanować, ale też często szybko reagować. RÓŻNE WYZWANIA Każdy ze 100 poziomów przynosi nowe, oryginalne wyzwanie. Będziesz musiał zmierzyć się z nowymi systemami, przeszkodami i pułapkami o różnej mechanice, więc nie czuj się zbyt pewnie. TRUDNE: PONAD 9000 Wciąż szukasz więcej adrenaliny? Spróbuj zhakować system w trybie arcade w zwiększonym tempie i przy ograniczonej liczbie żyć. Możesz zdobyć swoje miejsce w rankingu 20 najlepszych hakerów na świecie, jeśli jesteś wystarczająco dobry. Życzę ci przeżycia! RYWALIZACJA Jeśli zabawa z zabójczą SI nie wystarczy, zawsze możesz zaprosić swoją rodzinę i przyjaciół. Cyber Protocol obsługuje lokalne wyzwania nawet dla 4 graczy, ale pamiętaj - tytuł najlepszego hakera może być przyznany tylko jednemu. ATMOSFERA RETRO Tęsknisz za stylem gry retro? Nie martw się. Zajęliśmy się tym! Cofnij się w czasie do lat 80-tych, zmieniając motywy i dźwięki w Cyber Protocol. NAJLEPSZE 8-BITOWE DŹWIĘKI Po prostu usiądź, zrelaksuj się i posłuchaj muzyki Syntwave i 8-bitowych ścieżek dźwiękowych. Zasługujesz na to. Będziesz go potrzebował. Jesteś gotowy na wyzwanie?