Fluffy Horde + Cyber Protocol
Fluffy Horde Tylko ty stoisz między magicznym króliczym mancerem „Szamanem” a całkowitym unicestwieniem Trzech Królestw. Fluffy Horde to dwuwymiarowa gra typu side-scrolling z krystalicznie czystym celem. Broń się przed magiczną hordą króliczków z tendencjami do hiperhodowli. Powstrzymaj ich ofensywę lub zgiń ze wstydu. Powstrzymaj armie puszystości, dowodząc swoimi wojownikami, łucznikami i… wieloma szalonymi jednostkami. Poważnie, mamy nawet humanoidalną marchewkę, która weźmie króliki na klatę. Jeśli uwolnisz wystarczającą liczbę miast, być może odkryjesz przyczynę tej szalonej inwazji. Pierwsza Wojna Królików rozpocznie się za 3...2...1! _________________ Cyber Protocol Wszystkie procesy życiowe androida G0X6 zostały wyłączone. Jedynym sposobem na przywrócenie go do życia jest włamanie się do jego systemu bezpieczeństwa i ręczne uruchomienie protokołu odzyskiwania. Ale jest jeden problem... Do tej pory nawet największe korporacje nie sprostały temu wyzwaniu. Czy jesteś w stanie uratować swojego przyjaciela i udowodnić, że jesteś najlepszym hakerem w tym bezprawnym mieście? Cyber Protocol to zręcznościowa gra logiczna osadzona w scenariuszu cyberpunkowym z mocną i dynamiczną rozgrywką. Jeśli chcesz sprawdzić swoje umiejętności logiczne i refleks, kochasz styl retro i dobrą, energetyczną muzykę, po prostu chwyć za gamepad.