Hoof and Seek
Hoof & Seek to relaksująca gra typu hidden object osadzona na urokliwej farmie. Każdy poziom rozgrywa się na jednym ekranie pełnym stodół, drzew, płotów i innych elementów farmy. W każdej scenie zwierzęta gospodarskie są starannie ukryte. Twoim celem jest obserwować otoczenie, przeszukać każdy kąt i znaleźć je wszystkie. Dzięki 40 ręcznie przygotowanym poziomom wyzwanie stopniowo rośnie, gdy sceny stają się bardziej szczegółowe, a zwierzęta są ukryte sprytniej. Nie ma timerów ani kar, więc możesz grać we własnym tempie i cieszyć się spokojnym, skupionym doświadczeniem. Proste sterowanie, czytelna oprawa i krótkie poziomy sprawiają, że Hoof & Seek łatwo zacząć i przyjemnie gra się w każdym wieku. Przyjrzyj się uważnie, zachowaj czujność i odkryj każde ukryte zwierzę gospodarskie.