Przenieś się do zaczarowanego świata niezależnych gier Seasons after Fall (platformówka) oraz Shiness: the Lightning Kingdom (RPG akcji) i ciesz się godzinami fascynującej rozgrywki i magicznej eksploracji. Seasons After Fall to platformowa gra logiczna 2D, w której gracz przenosi się do niezwykłego uniwersum, gdzie rządzi magia oraz siły natury. Przeobrażaj świat, korzystając ze zdolności do zmiany pór roku. Zamrażaj zbiorniki wodne w zimie, sadź rośliny w lecie oraz rób wiele innych rzeczy! Shiness to gra action-RPG która zabierze cię w podróż po wszechświecie na skraju zapaści. Po awaryjnym lądowaniu na wyspie zostajesz wplątany w konflikt obejmujący wiele królestw. Staw czoła niebezpiecznym przeciwnikom w dynamicznych walkach posługując się zarówno magią jak i tradycyjną mechaniką walki. Zdobywaj doświadczenie w celu rozwinięcia swoich postaci i ucz się nowych zdolności i zaklęć.