Gnomdom
W setne urodziny Dziadka Krasnala wyrusz do magicznego lasu, by odnaleźć wszystkich jego krewnych i pomóc im wrócić do domu. Uważaj jednak - mali bohaterowie utknęli w zaskakujących miejscach! Czy podejmiesz wyzwanie? Cechy gry: - Urocza, ręcznie rysowana oprawa graficzna - Baśniowy klimat z nastrojową ścieżką dźwiękową - Pełne humoru i ciepła wyzwania - Proste sterowanie - idealne dla graczy w każdym wieku - Bardzo szczęśliwe zakończenie!