House Flipper 2 - Complete Bundle
House Flipper 2 Pozbądź się wszelkich zmartwień dzięki temu relaksującemu symulatorowi renowacji! Kupuj, naprawiaj, sprzedawaj i zostań lokalną legendą. Albo chwyć za szpachlę i buduj od fundamentów! Tryb co-op dla 2-4 graczy pozwala na wspólną zabawę w trybie sandboxowym i trybie fabularnym. House Flipper 2 - Scooby Doo DLC Pinnacove potrzebuje twojej pomocy! Niegdyś spokojne miasteczko stało się świadkiem zjawisk paranormalnych. Wiesz, co musisz zrobić – posprzątać ten bałagan! Przyjmij pomocną łapę i razem ze Scoobym, Kudłatym oraz resztą Tajemniczej Spółki podążaj za wskazówkami, aż odkryjesz tajemnicę sprzed lat. House Flipper 2 - Sakura DLC Wyrusz z nami do Japonii w House Flipper 2: Sakura DLC! Odnów herbaciarnię, onsen, szkołę… Albo użyj wiosennnych i zainspirowanych Japonią przedmiotów, aby zbudować własny, japoński dom w tracycyjnym stylu i sprzedać go jednemu z nowych, wyjątkowych kupców!