Home Sweet Home
Inspirowana tajską mitologią i wierzeniami gra Home Sweet Home to pierwszy z serii przerażających horrorów narracyjnych. Home Sweet Home przenosi graczy do mrocznego i wynaturzonego labiryntu. W tym przepełnionym atmosferą strachu miejscu przez połamane deski w suficie do środka skapuje krew, a z każdym kolejnym krokiem bohatera narasta niepokój.