Rozwiń swój Świat Zabójstw w grze HITMAN 2, podążając za Agentem 47 w podróż po całym globie i towarzysząc mu przy wykonywaniu kontraktów dla ICA. Pakiet Dodatków 2 zawiera nowe misje, nową lokację, nową mapę snajperską, nowe wyzwania, nowe bronie oraz nowe stroje.