HITMAN 2 – wyspa Haven
Wciel się w Agenta 47 i udaj się do tropikalnego raju na Malediwach, aby zbliżyć się do poznania tożsamości Partnerów Providence. Prywatna wyspa Haven to ekskluzywny kurort, gdzie sławni i bogaci mogą „zarządzać swoim wizerunkiem”. Lecz miejsce to kryje również wiele niewygodnych sekretów. W tej otwartej lokacji znajdziesz nowe cele, przebrania, możliwości, wyzwania i nagrody do odblokowania. Zawartość dostępna w wersji Gold Edition i karnecie rozszerzeń. Wymaga pełnej wersji gry HITMAN 2.