Guacamelee! 2 – pełne wydanie
Oto pełne wydanie gry Guacamelee! 2 obejmujące zarówno grę, jak i oba pakiety DLC! To najbardziej kompletna wersja tej uwielbianej przez graczy przygody w stylu „metroidvania”. Załóż jeden z kostiumów z pakietu postaci „Three Enemigos” i przejdź grę na nowych zasadach, waląc i obalając wrogów na prawo i lewo. Sprostaj piekielnie ciężkim zadaniom i zgarnij nagrody w mapie wyzwania „Świątynia Sprawdzianów”. Gra Guacamelee! 2 to kontynuacja klasycznej bijatyki indy Guacamelee stworzonej przez Drinkbox Studios. Zapaśnik Juan Aguacate wraca z emerytury dla nowej przygody w stylu metroidvania. Poznaj wielki, misternie wykonany świat inspirowany kulturą i folklorem Meksyku, wypełniony nowymi złoczyńcami i dziwakami (oraz kilkoma starymi przyjaciółmi!). Naucz się gruchoczących kości chwytów, aby odpierać hordy szkieletów, i wykaż się zręcznością w wyzwaniach platformowych… i czy ktoś wspominał o Kurzych Illuminati? Na pewno nie my!