GRID Launch Edition
"GRID to jedyne w swoim rodzaju wyścigi. Niezrównane, pełne zaciętej rywalizacji wyścigi GRID powracają w nowej grze, w której w każdym wyścigu możesz obrać własną drogę, tworzyć własną historię i podbić świat sportów motorowych. Dołącz do zawodów GRID World Series i weź udział w wysokooktanowych wyścigach, siadając za kółkiem najbardziej legendarnych i pożądanych bolidów – zarówno współczesnych, jak i klasycznych, od GT po Touring, Muscle, Stock i Super Modified – w najsłynniejszych lokalizacjach na całym świecie. GRID wiernie oddaje każdy aspekt wyścigów: od przypływu adrenaliny towarzyszącemu startowi po radość w chwili dojechania na metę. Każdy odcinek jest pełen kolizji i trudnych manewrów wymijania, podczas których będziesz jechać zderzak w zderzak z przeciwnikiem. Emocji dodaje obecność rywali, kierowców z zespołu i głównego rywala, którzy będę pomagać Ci lub utrudniać Twój postęp. Kup grę teraz i poczuj przypływ adrenaliny."