Gold Mining Simulator + Gems & Glory DLC
Wyrusz w realistyczną podróż górniczą, która oddaje trud, wyzwania i nagrody prawdziwej pracy przy wydobyciu złota. Zbuduj swoją operację od zera i wspinaj się ku dobrobytowi dzięki umiejętnościom, strategii i potężnym maszynom. Gold Mining Simulator – Rozwijaj się od prostych narzędzi do przemysłowego wydobycia na czterech w pełni deformowalnych działkach, pełnych szczegółowych maszyn, terenu i historii. Gold Mining Simulator: Gems & Glory – Odkryj nową, bogatą w klejnoty działkę pełną sekretów, zagrożeń środowiskowych, ukrytych kopalni jaskiniowych oraz wszechstronnej koparko-ładowarki zapewniającej bardziej dynamiczny rozwój we wczesnej fazie gry. Razem te dwa produkty oferują głębokie i satysfakcjonujące doświadczenie górnicze pełne odkryć, wyzwań i stałego postępu.