Ghostwire: Tokyo Deluxe Edition
Zamów teraz przed premierą, a otrzymasz następującą zawartość cyfrową: - Strój Hannyi A Atualização Deluxe inclui: - Pack de roupa Streetwear - Traje Shinobi - Skin de arma Kunai Staw czoła nieznanemu, odkryj prawdę i ocal miasto Nadprzyrodzone istoty opanowały Tokio po tym, jak niebezpieczny okultysta doprowadził do nagłego zniknięcia jego mieszkańców. Sprzymierz się z potężną widmową istotą szukającą zemsty i opanuj szereg niewiarygodnych zdolności, aby poznać tajemnicę zniknięcia tokijczyków. STAW CZOŁA NIEZNANEMU w grze Ghostwire: Tokyo. Upiorne piękno Tokio Podziwiaj unikalną wizję Tokio opanowanego przez siły nadprzyrodzone. Odkrywaj współczesną architekturę, tradycyjne świątynie i mroczne alejki upiornie pięknego miasta, w którym roi się od yokai – mściwych duchów nawiedzających jego ulice. Odkryj legendarne miejsca, takie jak skrzyżowanie Shibuya czy wieża Tokyo Tower, które odwzorowano w niesamowity sposób z niezwykłą dbałością o szczegóły i z wykorzystaniem technologii nowej generacji. Przemierzaj miasto, które zastygło w czasie po zniknięciu jego mieszkańców, i wybierz się do surrealistycznego świata podziemi, aby uratować swoją rodzinę. Niszczycielskie zdolności żywiołów Walcz z istotami nadprzyrodzonymi, korzystając z połączenia możliwych do rozszerzenia mocy żywiołów oraz umiejętności łowcy duchów. Użyj swoich eterycznych zdolności, aby wznieść się ponad Tokio. Fruwając nad ulicami miasta, możesz odkrywać nowe misje, a nawet zyskać przewagę nad przeciwnikami.