Ghostbusters: The Video Game Remastered
Realistyczna gra z udziałem pogromców duchów - pojawiają się w niej głosy i wizerunki Billa Murraya, Dana Aykroyda, Harolda Ramisa i Erniego Hudsona, a ciekawa fabuła została napisana przez scenarzystów oryginalnych filmów - Dana Aykroyda i Harolda Ramisa. Niepowtarzalna rozgrywka - poluj na duchy, siłuj się z nimi i schwytaj je, używając ulepszanej broni w mocno zniszczalnym otoczeniu. Sprawdź wytrwałość drużyny podczas walk z bossami na dużą skalę. Kampania fabularna - rozegraj niepowtarzalną fabułę podczas walk i chwytania duchów - uwielbianych przez fanów i zupełnie nowych - w całym Nowym Jorku.