Monster Sanctuary
Oswajanie potworów w grze typu metroidvania. Chwytaj potwory, tresuj je i wystawiaj do walk w uroczym, pikselowym świecie oglądanym z boku. Wybierz spektralnego chowańca i pójdź w ślady przodków, zostając treserem potworów i ocal ich rezerwat w grze Monster Sanctuary. Rzuć się w wir ekscytującej przygody i wykorzystuj moce potworów chwytanych do drużyny, aby poznawać stale rozrastający się świat. Próbując zostać najlepszym treserem, odkryjesz źródło tajemnicy, która może zburzyć pokój pomiędzy ludźmi i potworami. Odkrywaj świat inspirowany stylistyką metroidvanii. Moce Twoich potworów umożliwią Ci odkrywanie i powiększanie świata. Ścinaj pnącza, rozwalaj mury i szybuj nad rozpadlinami, korzystając z pomocy potworów. Zbierz drużynę. Stwórz własną drużynę, hodując, chwytając i tresując potwory z całego świata. Każdy z potworów ma własne drzewo umiejętności, dzięki czemu możesz dopasowywać drużynę do sytuacji. Spróbuj sił w taktycznych walkach 3 na 3. Zaplanuj strategicznie kolejność ataków, maksymalizując ich skuteczność i twórz kombinacje ciosów. Dopracuj najlepszą kombinację, aby zdobywać jaja najrzadszych potworów! Walcz z treserami potworów z całego świata! Stań do walki i sprawdź swoje umiejętności, mierząc się z innymi graczami w trybie online! Chwytaj i tresuj potwory oraz rozwijaj ich drzewa umiejętności, aby po widowiskowych starciach to Twoja drużyna pozostała niepokonana na placu boju.