FRONT MISSION Remake Trilogy
FRONT MISSION 1st: Remake rozgrywa się w roku 2090, w którym światowe konflikty toczone są przy użyciu gigantycznych maszyn bojowych zwanych Wanzerami. Wyspa Huffman – jedyne miejsce, gdzie Oceania Cooperative Union (O.C.U.) i Unified Continental States (U.C.S.) dzielą lądową granicę – stanowi prawdziwe ognisko zapalne konfliktu. FRONT MISSION 2: Remake przedstawia wydarzenia rozgrywające się 12 lat po drugim konflikcie na Huffman. Ludowa Republika Alordesh od zakończenia wojny zmaga się z poważnym upadkiem gospodarczym. Odświeżona wersja gry zachowuje dojrzałą fabułę, strategiczną walkę turową oraz rozbudowane możliwości personalizacji Wanzerów, oferując jednocześnie odświeżoną oprawę graficzną i nowe usprawnienia. FRONT MISSION 3: Remake jest taktycznym RPG rozgrywającym się w przyszłości, gdzie rywalizacja państw i korporacji kształtuje globalną sytuację polityczną. Historia rozgałęzia się na dwie linie fabularne w zależności od wczesnej decyzji podjętej przez głównego bohatera, Kazukiego Takemurę, skupiające się na międzynarodowym spisku dotyczącym tajnej broni, konfliktów interesów, korporacyjnej chciwości i nacjonalistycznych ambicji.