Freedom Planet 2
Powróć do tętniącego życiem świata Avalice, aby zmierzyć się z pradawnym zagrożeniem w długo oczekiwanym sequelu hitu Freedom Planet, niezależnej produkcji, która osiągnęła niespodziewany sukces. Wiele lat po wydarzeniach z oryginalnej gry nasze trzy bohaterki podniosły swoje specjalne zdolności na niespotykany wcześniej poziom. Wykorzystaj szybkość Lilac, stosując Smoczy zryw, osiągaj wyżyny dzięki właściwościom Dysku skoku Carol i motocykla lub podejdź do sprawy nieco ostrożniej, zasłaniając się tarczą Milli. Zupełnie nowa grywalna postać, Neera, nie odstaje od towarzyszek – włada potężną Sztuką lodu, aby nękać przeciwników. Podobnie jak poprzedniczka tej toczonej w szybkim tempie platformówki, nowa część zapewnia fascynującą, dynamiczną rozgrywkę, rozszerzając jednak swoją formułę o nowe mechanizmy i ulepszenia. Za sprawą 24 mistrzowsko opracowanych poziomów, ambitnie rozszerzonego trybu Przygody, pozostającej w stylistyce retro, ale dopracowanej grafice 2D i zastosowaniu jakże oczekiwanego przez graczy trybu Bitwy z bossami Freedom Planet 2 to „indyk”, który dojrzał na tyle, by zawojować gatunek gier platformowych. ◆Więcej sposobów gry Eksploruj Avalice w trybie Przygody – po drodze spotkasz ponad 100 NPC-ów! Gdy już uratujesz świat, rzuć się w wir akcji w trybie Klasycznym lub staw czoła najbardziej zajadłym wrogom w nowym trybie Bitwy z bossami. ◆Bohaterki na ratunek Neera, dawna przeciwniczka, dołącza do ekipy naszych bombowych heroin. Każda z nich posiada wyjątkowe zdolności, snując z własnej perspektywy opowieść rodem z nadawanych w sobotnie poranki kreskówek. ◆Odważne i zuchwałe Zbyt trudno? A może zbyt łatwo? Reguluj poziom trudności dzięki nowemu systemowi przedmiotów w ekwipunku, który umożliwia zmianę zasad gry. Wezwij na samym początku pełniącą funkcję tarczy kulę, zmień wszystkie skrzynki z przedmiotami w bomby lub wypróbuj szereg innych rozwiązań, dzięki którym gra stanie się trudniejsza bądź łatwiejsza. ◆Walcz mądrze, przeżyj dłużej Nowy przycisk Gardy umożliwia parowanie ataków wroga, co czasami zapewnia dodatkowe korzyści. W grze debiutuje też system Ożywiania, który pozwala zaryzykować utratę dodatkowego życia, aby powrócić do akcji i wyjść z opresji zwycięsko.