Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious
Oferowany oddzielnie dodatek Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious na konsolę Xbox One to początek kolejnej wspaniałej przygody na czterech kółkach! Po raz pierwszy pełną emocji rywalizację i wspaniałe samochody w grze Forza połączono z tematyką serii Fast and Furious, dzięki czemu powstała oryginalna fabuła, pełna przygód i kipiącej adrenaliną jazdy.