FMV Gore
HEART OF THE FOREST Podczas pechowej wędrówki przez Czarny Las niedopasowana grupa studentów wpada pod wpływ mściwego ducha uwięzionego głęboko w lesie. Teraz muszą walczyć o przetrwanie, próbując jednocześnie uwolnić się spod jego deprawującego wpływu. DEAD RESET Uwięziony w przerażającej pętli śmierci, chirurg Cole Mason zostaje porwany i przewieziony do podwodnej bazy, gdzie zmuszony jest operować pacjenta, by usunąć ewoluującego pasożyta. „Śmiertelny reset” to krwawy interaktywny horror, w którym każda śmierć przybliża cię do prawdy. BLOODSHORE Bloodshore to interaktywny film akcji opowiadający o transmitowanej w telewizji „battle royale” pomiędzy sławnymi streamerami, prezenterami i więźniami z celi śmierci. Kontrolujesz losy Nicka, podupadłego aktora, który walczy o nagrodę pieniężną mogącą odmienić jego życie. THE BUNKER Bunkeren er en komplett live-action opplevelse, filmet på location i en nedlagt statseid kjernefysisk bunker med en historie som er laget av forfatterne bak The Witcher, SOMA og Broken Sword. Med en utrolig rollebesetning som Adam Brown (The Hobbit), Sarah Greene (Penny Dreadful) og Grahame Fox (Game of Thrones). THE COMPLEX Po niezwykle groźnym ataku na Londyn, przeprowadzonym z użyciem broni biologicznej, w zamkniętym laboratorium uwięzionych zostaje dwóch naukowców.